Hejka ! Dodaję następny :)
E: Ja… Pocałowałem Ninę…
P: …
W: Wow !
F: Że co ?!
E: < Wstaje i mówi do Fabiana > A ciebie co to obchodzi ?!
F: To moja dziewczyna !
E: Dziewczyna ?! Myślisz, że po tym co jej zrobiłeś, to ona
jeszcze jest twoją dziewczyną ?! Mylisz się ! Nie wiesz co ona teraz czuje !
Ona jak z tobą była to, nigdy cię nie zdradziła ! A ty ?! Ty zdradziłeś ją dwa
razy ! Dwa ! I tak w kółko ! Ona ci wybacza, bo cię kocha ! A tobie, jak się
znudzi Nina, to będąc jeszcze z nią, lecisz do innej panny ! I uważasz, że mimo
wszystko i tak ci wybaczy ! Jeśli sądzisz, że teraz też tak zrobi, to się
mylisz ! Kazałeś nam ukrywać to, że całowałeś jakąś inną dziewczynę, bo bałeś
się jej o tym powiedzieć ! Tak samo poprzednio . Zamiast powiedzieć jej prawdę,
że wolisz Joy, wolałeś to przed nią ukrywać !
F: Skąd ty o tym wiesz ?!
E: Twoja „ Dziewczyna ‘’ mi o wszystkim opowiedziała podczas gdy
ty, chowałeś się przed nią, bo bałeś się, że się o wszystkim dowie !
F: A od kiedy ty taki pocieszyciel, co ?
E: Bo wiem przez co Nina przechodzi . Sam się tak kiedyś czułem .
Wiedzieć , że się komuś znudziłeś - To
jest koszmarne uczucie ! A teraz Nina drugi raz przez ciebie się tak czuje !
Nawet nie masz pojęcia, jak ona cierpi ! < Odchodzi do Niny >
M: Patricio, wszystko dobrze ?
P: Nie ! Ta idiotka rozwaliła mi związek !
A: Patricio !
< U Eddiego >
E: Nino . Nino ? Uff… Żyje . Muszę ją stąd zabrać ! < Bierze
Ninę na ręce i zanosi ją do domu >
< W domu >
E: Trudy, już jestem !
T: < Wychodzi z kuchni > Dobrze, za 20 minut kolacja… A co
się stało Ninie ?! < Podchodzi do nich >
E: Nina… Zemdlała .
T: Zanieś ją do jej pokoju, ja zaraz zadzwonię po lekarza !
E: < Zanosi Ninę do jej pokoju i kładzie na łóżku >
L: < Wchodzi do domu > Dzień dobry .
T: Dzień dobry . Proszę za mną . < Idą do pokoju Niny i Amber
>
E: Dzień dobry .
L: Witam .
< Po 15 minutach >
L: Więc… Nie wiem czy w ogóle się obudzi…
T,E: Co ?!
L: Przykro mi . Jest jakby w śpiączce… Nie mam pojęcia dlaczego…
T: No nic…. Dziękuje… < Wychodzi . W pokoju zostaje Eddie z
Niną >
E: < Bierze ją za rękę > Nino… Proszę, musisz się obudzić !
Musisz !
< W podświadomości Niny >
S: < Pojawia się > Nino…
N: Sarah ? Co… Co się ze mną stało ?
S: Zemdlałaś . A teraz jesteś w śpiączce…
N: Co ? < Po chwili > A zresztą… I tak nikt za mną nie
tęskni…
S: Nie prawda Nino . Spójrz < Pokazuje jej obraz, na którym
widać co się teraz dzieje >
E: < Siedzi przy Ninie > Nino… Musisz się obudzić ! Proszę…
< Jest bliski płaczu >
N: Eddie ?
S: Tak… On się o ciebie martwi… Zresztą, patrz dalej .
Si: < Wchodzą do pokoju Amber i Niny >
P: Eddie ?!
A: Nina ?!
F: Nina ! < Chcę
do niej podejść >
E: Daj spokój Fabian .
F: Ale….
P: Fabian . Zostaw tą niszczycielkę !
Si: Patricio !
A: Przestań obwiniać o to Nine ! To nie jej wina !
P: A czyja ?
I jak ? ;p
Chyba dość głupi mi wyszedł... Ehh... :/
No nic .
Komentujcie, pilss :)
xx .
wow wow wow ekstra scenariusz daj jeszcze jeden
OdpowiedzUsuńChcę długi!!!! I to kilka długich!!!!! A i suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppeeeeeeeerrrrrrr scceeennnnaaarrrriiiiuuuuussssszzzzzz!!!!!z
OdpowiedzUsuńHeh, dzięki ;p
OdpowiedzUsuńBędzie długi :)
A może i dwa długie... xd
żeby tylko szybko....=]
OdpowiedzUsuń