Obserwatorzy

niedziela, 26 sierpnia 2012

Scenariusz 23


Heeej ! Przepraszam, że długo nie było ale nie miałam weny :/
Dziękuje wam za prawie 500 wejść :)
Daje następny ;)

< Po 40 minutach wszyscy siedzą w jadalni >
Je: Po co nas tak wcześnie budziliście ?
A: Żebyś całego dnia w łóżku nie przesiedział . Poza tym… Maro, czy ty nie jesteś z Mickiem ?
M: Nie . Teraz jestem z Jeromem . Mick zerwał ze mną tydzień temu .
A: I ja nic nie wiem ?!
M: Eee….
A: Ech, nie ważne .
< Po śniadaniu w pokoju Amber i Niny zebranie Sibuny >
P: To co robimy ?
N: Powiemy Eddiemu i pójdziemy z nim do biblioteki .
A: A kto idzie mu powiedzieć ?
F: Ja i Patricia . A wy czekajcie na nas w bibliotece .
Al: Ok . Sibuna ?
Si: Sibuna .
W: < Rozchodzą się >
P,F: < Wchodzą do pokoju Fabiana, Eddiego i Micka > Hejka .
E: Hej .
P: Nie ma Micka ?
E: Nie . Wyszedł do Joy .
F: Ok, więc .
P: Mamy do ciebie bardzo ważną sprawę . Nie wolno ci nikomu powiedzieć, ok ?
E: Spoko . Mówcie o co chodzi .
F: Masz urodziny szóstego czerwca, tak ?
E: Tak .
P: I urodziłeś się o szóstej rano ?
E: Tak . Dziwne co ?
F: Nie . Słyszałeś kiedyś o  Wyjątkowej Trójce ?
E: Uhm…. Tylko trochę . A co ja do tego mam ?
P: To, że jesteś nam potrzebny .
F: Ty należysz do Wyjątkowej Trójki .
E: Co ?! A-ale… Kto to ta dwójka ?
F: Ja i Nina . Nina urodziła się siódmego lipca o siódmej . Ja piątego maja o piątej . Ty szóstego czerwca o szóstej . 5,6,7 . Rozumiesz, o co chodzi ?
E: T-tak . To stąd ta dziwna data urodzin ?
P: Tak .
E: A ty Yacker ? Nie należysz do tej trójki ?
P: Nie . Ale należę do Sibuny . Klubu rozwiązującego zagadki itp. . Dowiesz się w drodze .
F: Tak . Musimy iść, bo reszta na nas czeka .
E: Jaka reszta ?
F: Nina, Amber i Alfie .
E: Ah… Dobra chodźmy .
P,F,E: < Wychodzą >  
< W tym samym czasie, przy bibliotece >
A: Nie możemy wejść ? Zimno mi .
N: Nie Amber . Zaraz pewnie przyjdą .
Al: Proszę pszczółko < Uśmiecha się i daję kurtkę Amber >
A: Dzięki Alfie . < Uśmiech >
P,F,E: < Podchodzą > Hejka .
N: Hej . Wchodzimy ?
A: Tak ! Błagam ! Zaraz zamarznę !
N: Ok . < Otwiera drzwi . Wszyscy wchodzą >
A: Och, jak tu cieplutko ! < Zadowolona >
N: Ale to trochę dziwne… Przecież tu nie ma ogrzewania…
P: Dobra, później się tym zajmiemy .
F: No dobra . Eddie już wszystko wie . Możemy iść .
N: Ok .
N,E,F: < Stają  przy symbolu z chmurami . Nina przykłada „ chmury ‘’ < xd > i szybko się odsuwa >
< W miejscu gdzie stała  Nina pojawia się dziura . Ale tym razem ze schodami . >
F: Jest !
N: Udało się !
S: < Pojawia się >

I co ?
Później będzie jeszcze jeden, może dwa... ;)
xx .

14 komentarzy:

  1. Extra! Później, czyli dzisiaj, co nie? =D

    OdpowiedzUsuń
  2. super ; P Lepsze od moich .. ja chyba odejde z mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grrrr!!! Ja przyznaję, że scenariusze Majki są lepsze od moich, ale ty i ona piszecie równie fantastycznie. Masz nie odchodzić!!

      Usuń
    2. Żsdnych maybe! Ja nie toleruję tego xD

      Usuń
  3. Moje scenariusze wcale nie są lepsze ! Są 1000000 razy gorsze od wszystkich waszych i nie waszych ! ;P
    I przy okazji, mam świetny pomysł ! :)
    Nikt nigdzie nie odchodzi, wszyscy zostają i piszą scenariusze o wiele lepsze niż ja ! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I podkreślam NIKT nie odchodzi !!!!!
      :D

      Usuń
    2. Wcale, że NIE !
      NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE !
      xd

      Usuń
  4. No to Marzenka zaczyna pisać pouczenia :)

    1) Patrycja-Kobieto nie wk*****j mnie już !! Ty chcesz odejść, a nie rozumiesz,że wszyscy uwielbiają twoje scenariusze i tak po prostu jest i będize więc jeżeli spróbujesz tylko odejść to nie ręczę za siebie!!!

    2) Paulina- Ty piszesz równie świetnie jak dziewczyny i nie odwalaj wenezueli!!! Masz pomysły na zagadki scenariusze i również na sceny romantyczne i weź pisz jak najwięcej!!!!

    3) Maju piszesz świetnie i masz pomysły więc pisz i pisz nawet po 10 dziennie nie obrazimy się!!!!! Nie odstawiasz wenezueli więc moje pouczenia nie sa bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń