Obserwatorzy

piątek, 24 sierpnia 2012

Scenariusz 13


No to The End na dziś ;p

N: Pewnie . Tylko pójdę po kurtkę < Uśmiech >
F: Ok < Uśmiech >
< W pokoju Niny i Amber >
A: O, już skończyliście ?
N: Trudy skończy .
A: Idziesz gdzieś ?
N: Na spacer z Fabianem .
A: I ty chcesz tak iść ?!
N: Amber, nie ma czasu na przebieranki .
A: Oj plisss ! Zobaczysz, opłaca się !
N: No dobra . Ale szybko .
A: Jasne ! < Przeszukuje szafę > Mam ! Leć się przebrać !
N: < Biegnie do łazienki . Po chwili wychodzi > Dzięki Amber . Narka ! < Wychodzi >
A: Pa !
N: < Idzie po schodach >

F: Wooow ! < Uśmiech > Wyglądasz…
N: Głupio ? < Uśmiech >
F: Pięknie < Cały czas się uśmiecha >
N: < Zarumieniła się > Dzięki < Uśmiecha się >
F: Idziemy ?
N: Tak .
< Wychodzą >
F: Myślałem, że idziesz po kurtkę < Śmiech >
N: Bo szłam . Ale Amber kazała mi się przebrać < Śmiech >
< Nagle widzą stary, niewielki budynek >
N: Fabian, co to jest ? < Wskazuje na budynek >
F: Nie wiem… Sprawdzamy ?
N: Ok .
< Podchodzą do budynku >
F: Nino, patrz . < Podchodzi do okna > To biblioteka Frobisherów .
N: Ta co podobno spłonęła ?
F: Chyba tak . I najwyraźniej nie spłonęła .
N: Zamknięte . Chwila… < Wyciąga wsuwkę i chce otworzyć drzwi >
F: Nie ! Nino, nie wchodź tam !
N: Dlaczego ?
F: Nie wiemy co tam jest
N: No to dlatego też chcę sprawdzić .
F: Ale lepiej będzie to zrobić kiedy indziej i z resztą Sibuny .
N: Ok, jak chcesz . Wracamy ? Zaraz dziesiąta…
F: Tak . Racja . < Bierze Ninę na ręce >
N: Fabian, co ty robisz ?
F: Zanoszę cię do domu . < Uśmiech >
N: Ok . Ale nie musisz . Sama też bym doszła . < Uśmiech >
F: Wiem . Ale chce .
< Przed domem >
N: Fajnie było < Uśmiech >
F: Tak . < Uśmiech >
< Wchodzą >
N: To do jutra < Uśmiecha się i chce iść na górę, ale Fabian ją zatrzymuję i całuje >
W: < Wyszli po cichu z pokoi i podglądają >
F,N: < Całują się >
F: Do jutra < Uśmiech >
W: < Wchodzą z powrotem do pokoi >
N: < Uśmiecha się i idzie na górę >

Następny jutro.... lub nie.... Nie wiem :/
Ciężko powiedzieć... ;(
Papa !
xx .

2 komentarze:

  1. Super! Dzisiaj to już na pewno the end? Może dasz się namówić na chociaż króciutki? :D

    OdpowiedzUsuń