Dałam się jeszcze namówić na króciutki :)
< Wszystkie dziewczyny są w pokoju Amber i Niny . Wchodzi
Nina >
Dz: Gratki Nino !
N: A-ale co ?
A: Hellou ! Pocałunek z Fabianem !
N: Podglądałyście ?!
Dz: Yyy…. Co ? Nie ! Nie, no skąd !
< W tym samym czasie . Chłopaki są w pokoju Micka,
Fabiana i Eddiego . Wchodzi Fabian >
Ch: Gratulacje stary !
F: A-ale co ?
Mi: Ekhem ! Pocałunek z Niną !
F: Podglądaliście ?!
Ch: Yyy… Co ? Nie ! Nie, no skąd !
V: Właśnie wybiła dziesiąta ! ....
< Na górze >
P,M,J: Narka ! < Wychodzą >
A,N: Pa .
< Dół >
A,Je: Nara !
F,Mi,E: Cześć .
< Rano >
A: < Budzi Ninę > Ninooo ! Wstaaaaawaaaaj !
N: < Budzi się > Jezu, Amber ! Która godzina ?
A: 6:00
N: Szósta ?! A od kiedy ty wstajesz o tej godzinie i po co
mnie budzisz tak wcześnie ?
Wow ! Wczoraj pięć, dzisiaj sześć.... To co, jutro siedem ? xd
Papa ! :)
xx .
Dzięki! Taaaaak, jutro siedem albo i więcej, hah. Chcę więcej xD
OdpowiedzUsuńHaha :D
UsuńJest szansa, że się pojawi siedem xd
Ale jak już to w dużych odstępach albo tylko wieczorem ;p
Nie!! Jutro osiem, po jutrze 10, po po jutrze 12 i tak co 2 !!!! WREDNA MAŁPA JESTEM!! SUPR SCENARIUSZ!!!!! Ale tak ogólnie to czekam na te 7 scenariuszy :P
OdpowiedzUsuńHah :D Może od razu co 4 ? xd
UsuńSpoko, będzie 7 ;))