Hejka ! Daję następny :)
N: Wracamy ? < Uśmiech >
F: Jak sobie życzysz . < Uśmiecha się i bierze Ninę na
ręce >
N: Fabian, a co ty robisz ? < Zaskoczona >
F: Zanoszę cię do domu i nie przyjmuje odmowy . < Uśmiech
>
N: Skoro chcesz . < Uśmiech >
< Idą do domu >
F: A ta ściema z listonoszem była genialna . < Śmiech
>
N: Taak . < Śmiech > A o co chodziło jak Mick mówił,
że całą noc gadałeś o tym liście ?
F: Chodziło o ten list do ciebie . Ale nie sądziłem, że
gadam przez sen . < Śmiech >
N: < Śmiech > Brakowało mi tego…
F: Czego ?
N: Tych naszych rozmów i żartów…. No wiesz o co mi chodzi .
< Uśmiech >
F: Tak…. < Uśmiech > A co z Sibuną ?
N: Mieliśmy zamiar tak jakby cię wywalić < Mówi niepewnie
>
F: Ah… No tak . Przepraszam za to ostatnie….
N: Spoko .
< Wchodzą do domu . A raczej Fabian wnosi Ninę . Wszyscy
oprócz Joy wybiegają z pokoju Amber i Niny >
A: Ohhh….. Jaki słodki widok ! < Uśmiech >
P: Ok . Więc wnioskuję, że mu wybaczyłaś Nino ?
N: No… tak jakby….
Al: No to teraz się stary musisz postarać !
F: Wiem . < Uśmiecha się do Niny >
N: < Odwzajemnia uśmiech > Ok . Fabian postaw mnie .
F: Chciałabyś . < Uśmiech >
N: Fabian ! < Uśmiech >
F: < Obraca Ninę 4 razy po czym stawia > Teraz już
mogę cię puścić < Uśmiech >
N: < Uśmiech >
A: Jeju…. Brakowało mi tego ! Wreszcie szczęśliwa Nina i
totalnie zakochany Fabian ! Co za cudna z was para ! < Uśmiech >
W: Amber ! < Śmiech >
A: No chyba, że nie jesteście jeszcze na razie razem… ?
N: Yyy….
F: Eee….
A: Czyli nie wiadomo ?
F: No tak…
N: Jakby…
A: No dobra to ja porywam Ninę ! Narka ! < Ciągnie Ninę
na górę >
P: Czekajcie ! < Idzie za nimi >
W: < Rozchodzą się do pokoi >
< W pokoju Amber i Niny >
A: No to opowiadaj ze szczegółami ! < Uśmiech >
N: Ok, więc… < Opowiada im całą historię >
A,P: Wooow !
P: No nieźle !
N: Mhm !
A: To wy jesteście razem czy nie ?
N: N-no nie wiem….
V: Zaraz wybije dziesiąta… !
P: To ja lecę . Pa!
A,N: Pa .
A: A co do Fabiana, to po śniadaniu z nim pogadam . <
Uśmiecha się >
N: Nie musisz Amber .
A: Ależ muszę ! < Uśmiech >
N: Dobranoc . < Uśmiech >
A: Dobranoc .
Później jeszcze dodam xd
Nie mówię ile, bo nie wiem :D
Komentujcie ;)
xx .
Extra! Czekam na nie :)
OdpowiedzUsuńBiedny Fabian :D Amber + Gadanie=TRAGEDIA!!! CZEKAM NA NASTĘPNE!!!!!! PLISSS JAK NAJSZYBCIEJ!!
OdpowiedzUsuń