Jest następny, ale dość krótki... Przepraszam, coś dzisiaj nie mam weny ;(
M,Je,Mi,J: Hejka !
Si: Hej .
T: Skoro są już wszyscy, to wcinajcie gwiazdki < Uśmiecha się i
podaje kolację >
A: Dziewczyny, włączam przypominacz ! Jutro po obiedzie zakupyyy !
Yay ! < Uśmiech >
Dz: Ehh…
A: I… Chłopaki, włączam przypominacz ! Jutro robicie kolację ! Yay
! <Śmiech >
Dz: < Śmiech >
Ch: Taa…
A: I… Wszyscy, włączam przypominacz ! W piątek dyskoteka ! Yay !
< Uśmiech >
W: < Śmiech >
A: Mam nadzieję, że wszyscy mają już pary… ? < Patrzy na Fabinę
>
W: < Oprócz Fabiny > Tak .
P: < Do Fabiny > Hej, a wy ?
F: Eee…
A: No jasne ! Fabian, na słówko !
N: Ehh…
Mi: Współczuję ci, stary…
A: < Patrzy wściekle na Micka i wychodzi z Fabianem do holu
> Fabian . Co z wami ?
F: No… Nic .
A: Jak to nic ?! Głupi jesteś ?! Weź ty ją zaproś, debilu jeden !
< Wściekła >
F: Ale ja… Nie wiem czy ona chce…
A: Że co ?! Czy ciebie do reszty już pogięło ?! Oczywiście, że
chce ! Czemu miałaby nie chcieć ?! Przecież jesteście razem !
F: No… W sumie tak…
A: Ehh… Ja naprawdę was nie rozumiem !
F: Nas ?
A: Ehh… Niektórych facetów ! A ciebie w szczególności ! Co się z
tobą dzieje ?!
F: Nic . Masz rację Amber, zaproszę ją < Uśmiech >
A: Szkoda, że dopiero teraz na to wpadłeś !
Al: < Wchodzi do holu > Amber, cukiereczku… Musimy już iść,
jeśli chcemy zdążyć na ten koncert . < Uśmiech >
A: Oczywiście Alfie . Już idę < Uśmiecha się i wychodzi z
Alfiem >
F: < Idzie do jadalni >
E: No hej ! Amber cię nie zabiła ?
F: Nie… Uhm.. Nino, możemy pogadać ?
N: Jasne . < Wychodzi z Fabianem na dwór >
Nudny wyszedł :/
Ehh... No nic . To do jutra ;)
Papa !
xx .